lördag 27 april 2013

Tuttifruttivinst

Jag vinner sällan något så det kändes extra roligt när jag vann det här fina återvunna garnet från Billigt-garn.net. Fyra fina nystan med totalt nästan 300 gram ullgarn. Billigt-garn-Anna återvinner garn från gamla kläder. Det blir både ett miljövänligt och billigt garn. Men det tar tid. Jag har faktiskt köpt några tröjor från loppis som jag har tänkt "slakta" men än har det inte blivit av. 

Tack snälla Anna för det fina garnet!
Vad det ska bli av det här garnet återstår att se. En halsduk har det redan varit så det får väl bli nåt annat då. Nån gång!

Tillägg: Det blev en korg. Här finns den.

2 kommentarer:

  1. Å, vad roligt - och ännu roligare ska det bli att se vad du skapar av garnet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj oj, nu känner jag lite press att göra nåt riktigt fint av det ;-)

      Radera