lördag 3 augusti 2013

Dragning till kasse nr 2

Först vill jag tacka för alla fina kommentarer och för att ni ville vara med i utlottningen. Jag tillhör den sorten som tycker det är roligare att ge än att få. Jag hade gärna gett er varsin kasse men min "agenda" är fullspikad. 


Att ha utlottningar är ett bra sätt att hitta nya bloggar att följa. Det har blivit en del nya bloggar i min blogglista på Bloglovin.

19 lotter blev det i korgen, konkurrensen var inte så stor, och den här fiskade jag upp: 


Vinnaren är Agneta med den vackra bloggen Agnetas Werk

Grattis Agneta! Den blå kassen är din.

Jag höll inte tummarna för att någon särskild skulle vinna men jag höll faktiskt tummarna lite för att Tina, som vann den förra kassen, inte skulle vinna den här gången också. Förlåt Tina!

5 kommentarer:

  1. Tack snälla du för denna tävling. Jag skulle så gärna ha vunnit en väska men så var inte turen denna gång. Du är så duktig på att sy. Men jag kanske har bättre tur en annan gång.
    Här är så varmt så jag vet inte hur jag ska klara denna dag.
    Jag har inte någon egen blogg för jag har problem med synen när jag sitter mycket vid datorn.

    Jag har en fråga till dig. Säljer du väskor? I så fall skulle ja gärna köpa en av dig.
    Bussiga du meddela mig på min mailadress.
    maxelonia@yahoo.se
    Många varma sommarhälsningar från ett oerhört varmt Uppsala.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har svarat dej på mejl men skriver ett kort svar här också ifall någon mer undrar.

      Tyvärr säljer jag inga väskor men kanske kommer att göra det i framtiden när jag blir pensionär. Om jag mot förmodan skulle råka få något handarbetat "över" lägger jag kanske ut det till försäljning på bloggen.

      Radera
  2. Hej Leena, vill bara säga att min kasse kom med posten i fredags. Så välsydd o fin, tack igen!

    SvaraRadera
  3. Kul att vinna en fin väska!

    SvaraRadera
  4. Nu är kassen på väg till Åland.

    SvaraRadera